پروژه های نیمه تمام کشور به 700 هزار میلیارد تومان پول احتیاج دارد ، بعضی پروژه ها 10 سال است درحال تکمیلند!

به گزارش مجله سرگرمی، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از موضوعاتی که اکنون به شدت در بحث مسکن و عمران کشور مهم بوده این است که بتوانیم پروژه های نیمه تمام عمرانی کشور که احتیاج به 700 هزار میلیارد تومان اعتبار دارد را تکمیل کنیم.

پروژه های نیمه تمام کشور به 700 هزار میلیارد تومان پول احتیاج دارد ، بعضی پروژه ها 10 سال است درحال تکمیلند!

مجتبی یوسفی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران خبر تصویب لایحه مشارکت عمومی و خصوصی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی را داد.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که اکنون به شدت در بحث مسکن و عمران کشور مهم است این است که بتوانیم پروژه های نیمه تمام عمرانی کشور که احتیاج به هفتصد هزار میلیارد تومان اعتبار دارد را تکمیل کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این پروژه های نیمه تمام هرچقدر باقی بمانند و در تکمیل آن ها زمان سپری گردد تمامی آن ها مستهلک و فرسوده خواهند شد که هم به مردم ضرر خواهد داشت و هم برای دولت.

یوسفی با بیان اینکه حتی بعضی از پروژه ها 10 سال است در دست تکمیل هستند، توضیح داد: یکی از موضوعاتی که می توان به تکمیل این پروژه ها یاری کرد استفاده از سرمایه گذاری های خرد است.

وی ادامه داد: از این رو بازار سرمایه می توانست این اقدام را انجام دهد، اما متاسفانه به دلیل سوء مدیریت هایی که در بازار سرمایه صورت گرفت این فرصت از دست رفت.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه لایحه مشارکت عمومی خصوصی در کمیسیون عمران نهایی و قطعی شده است، اعلام کرد: با تصویب این لایحه در مجلس یک داده اطلاعاتی مربوط به پروژه های نیمه تمام شکل می گیرد و همچنین باعث می گردد از ظرفیت سرمایه گذاران واقعی در پروژه های عمرانی استفاده کرد.

balio.ir: بالیو | مجله اخبار صنعت گردشگری

baliro.ir: تور بالی ارزان قیمت | تور اندونزی ، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان بالی اندونزی

baham1.ir: مجله باهام | مجله تفریحی و سرگرمی دورهمی، با هم شاد باشیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 130967

به "پروژه های نیمه تمام کشور به 700 هزار میلیارد تومان پول احتیاج دارد ، بعضی پروژه ها 10 سال است درحال تکمیلند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های نیمه تمام کشور به 700 هزار میلیارد تومان پول احتیاج دارد ، بعضی پروژه ها 10 سال است درحال تکمیلند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید