آغاز جلسه علنی مجلس، بررسی دستاوردها و مسائل شرکت های دانش بنیان در دستور

به گزارش مجله سرگرمی، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.

آغاز جلسه علنی مجلس، بررسی دستاوردها و مسائل شرکت های دانش بنیان در دستور

به گزارش خبرنگاران، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون مشترک در خصوص لایحه دو فوریتی درآمد پایادار و هزینه های شهرداری ها و دهیاری ها، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در خصوص مغایرت آیین نامه های قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی و شوراها در خصوص طرح دو فوریتی استفساریه تبصره یک ماده 13 قانون کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، بررسی گزارش کمیسیون صنایع در خصوص طرح یک فوریتی سامان دهی بازار خودرو، بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی در خصوص لایحه الحاق جمهوری اسلامی به کنوانسیون مشترک مدیریت ایمنی سوخت مصرف شده و پسماند پرتوزا و بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در خصوص طرح تعیین تکلیف بیمه کارگزاران بیمه کشاورزی در دستور کار است.

همچنین بررسی دستاوردها و مسائل حوزه اقتصاد شرکت های دانش بنیان و نوآورانه و انتخاب یک نفر از نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس به عنوان عضو در هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان خراسان رضوی در دستور کار نمایندگان واقع شده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 62974

به "آغاز جلسه علنی مجلس، بررسی دستاوردها و مسائل شرکت های دانش بنیان در دستور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز جلسه علنی مجلس، بررسی دستاوردها و مسائل شرکت های دانش بنیان در دستور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید