اجرای 20 پروژه ترانزیتی به وسیله منابع بازار سرمایه

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی از برنامه وزارتخانه متبوع خود برای اجرای 20 پروژه عظیم ترانزیتی به وسیله منابع موجود در بازار سرمایه اطلاع داد و گفت تا به امروز مجوز سه پروژه دریافت شده و مجوز بقیه طرحها را هم تا خاتمه سال دریافت می کنیم.

اجرای 20 پروژه ترانزیتی به وسیله منابع بازار سرمایه

محمد اسلامی روز سه شنبه در حاشیه نشست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در جلسه امروز درباره اهداف، برنامه ها و لایحه بودجه و فرایند تهیه آن توضیحاتی ارائه شد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه نمود: در ستاد بودجه وزارت راه و شهرسازی با یک نگاه سیاستی، تحقق اهدافی چون محرومیت زدایی و رعایت عدالت و توازن منطقه ای و تکمیل پروژه هایی که نقش موثری در پیشرفت ملی دارد را هدف قرار دادیم.

اسلامی اضافه نمود: در جلسه امروز ما ابعاد و سرفصل های 407 پروژه ای که در لایحه که برای آن حدود 14 هزار و 680 میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده را مرور کردیم.

وی اضافه نمود: موضوع حائز اهمیت دیگر این است که ما بتوانیم شرایط ظرفیت های سایر منابع که غیر از بودجه دولت است، فرآیند توسعه و عمران کشور استفاده کنیم.

وزیر راه و شهرسازی عنوان نمود: یکی از اقدامات و برنامه های وزارت راه و شهرسازی این است که بتوانیم به وسیله بازارهای سرمایه، پروژه های بزرگ ملی را که تاثیرات منطقه ای و بین المللی هم در حوزه ترانزیت دارد، فعال کنیم و ما در این زمینه 20 پروژه تعریف نموده ایم.

اسلامی با قدردانی از همراهی وزارت امور مالی و دارایی و بانک مرکزی برای ارائه مجوز سه پروژه گفت: مجوز بقیه این پروژه ها را هم تا آخر سال می گیریم.

وی توضیح داد: اگر این اتفاق بیفتد یک تحول بزرگ و اساسی برای اولین بار با توسعه عمرانی کشور رخ می دهد که وابستگی ما را به بودجه دولت رها نموده و آن را کاهش می دهد.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 124206

به "اجرای 20 پروژه ترانزیتی به وسیله منابع بازار سرمایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 20 پروژه ترانزیتی به وسیله منابع بازار سرمایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید